Zabıta Personeline Kişisel Gelişim Eğitimi

Belediyemiz Zabıta personelinin kişisel gelişimine önem veren ve bu doğrultuda hizmet içi eğitimlere devam eden Belediyemiz Zabıta personellerine yönelik düzenlediği hizmet içi eğitimlerine “Etkili İletişim” semineri ile devam etti. DOĞRU İLETİŞİM KURULMALI Yaptığı uygulama ve denetimlerle vatandaşlarımızın güvenli, sağlıklı ve düzenli bir yaşam alanı hazırlayan Belediyemiz Zabıta ekiplerinin en çok iletişim halinde olduğu kesimlere yönelik etkin iletişim yöntemleri Kırıkkale Üniversitesi öğretim üyesi Yeşim Kalyon tarafından aktarıldı. Belediyemiz toplantı salonunda gerçekleştirilen etkili iletişim eğitiminde konuşan Yeşim Kalyon iletişim halinde oldukları kesimlere yönelik olarak zabıta personelinin yüz ifadesi, vücut duruşu, kıyafet, el ve kol duruşu gibi davranışların önem arz ettiğini özellikle kurumsal kimliği olan belediye adına faaliyet yürüten zabıta ekiplerinin vatandaşla doğru iletişim kurmasının faydalarını dile getirdi. SABIRLI VE NEZAKETLİ OLMALI Vatandaşlar ile esnaf ile sürekli zabıtanın iletişim halinde olduğunu belirten Kalyon “iletişimin çeşitli engelleri vardır. Bu engelleri nezaketle davranıp, uygun dil ve beden dili anlatımı ile ortadan kaldırabiliriz. Zabıta perosneli her gün her saat vatandaş ile iç içe olan bir mesleği icra etmekte bu nedenle kızgın olmamalı, insanlara karşı anlayışlı, sabırlı ve nezaketli olmalı” dedi.


Tarih: 24.02.2020 - Bu Haber 843 kişi tarafından okundu.